Coklat Minda Dot Com nuffnang_bid = "3e875679e8b41d79beebca5e28c165d1";

Friday, September 16, 2011

Hari ini cuti umum dan kita disini juga turut bercuti tiada persekolahan dan anak2 ini diminta membasuh baju sekolah mereka selepas sarapan...sarapan hari ini mi kuah..

Semasa anak2 ini solat Dhuha ada tetamu dari Tm. Hiburan kali pertama datang ditemani seorang tempatan disini untuk menyampaikan infaq wajib simpanannya.

Selepas solat dan ma'thurat gotong royong membersihkan laluan belakang asrama iaitu laluan mereka ke masjid Hari Jumaat..




Jam 5:30pm ada tetamu datang keluarga Pn Mimi dan keluarga abangnya menghantar barang keperluan dapur dan selepas tu walid terima panggilan dari Sdr Abdul Fatah dari Batu Gajah yang memaklumkan telah bank in sebanyak RM800 untuk duit raya dan pembangunan..sememangnya kami sedang menanti plan siap untuk pembinaan rumah guru dan surau dua tingkat, mungkin besok Sabtu pelukis plan akan datang...in sya Allah..

Balik dari BIMB 6:30pm ada tiga orang pelajar KISDAR datang ziarah bertanyakan tentang asrama ini dan apa program yang boleh mereka buat di sini.

Lepas Solat Maghrib anak2 ini dijemput untuk undangan Jamuan Hari Raya di Tm. Tanjung Permai.  Tapi walid ada hal terpaksa bergegas selepas solat untuk bank in duit poket kat angah dan adiknya di USIM...Bila walid balik lebih kurang jam 9 pm ada satu kereta yang dah nak beredar dari laman cuma sempat angkat tangan dan tanya dari mana saja, kata ummi mereka sekeluarga datang dari Kg Kepayang Fair Park dekat Stadium Indera Mulia Ipoh..datang tujuan nak sampaikan sumbangan..

No comments:

Post a Comment