Monday, July 22, 2013

Naseh baru lepas kena cucuk

Naseh baru sampai rumah dari Kelinik Desa, Tambun ditemani opah dan acu dia. Hari ini timbangannya 5.3kg dah dengan panjang 57 cm...Seperti kebiasaan, asal naik kereta saja terus lena sampai disana pun lena hingga bila tiba gilirannya nak disuntik nurse suruh kejutkan dia kerana tak boleh cucuk semasa lena..mesti dalam keadaan sedar....pakat gerakler...celik mata sikit jer nurse pun cucuk...erkkkkkk  dia bunyi sekali kemudian sambung tidur balik...hingga nurse pun gelak tengok perangai dia...Nurse kata susu dia tak boleh lebih dari 3-4oz setiap dua jam sebab perut dia masih kecil...Kata nurse lagi suntikan kali ini agak kuat dan kemungkinan besar boleh menyebabkan demam...Mudah2an cucu jaddi ni kebal....


mudah2an tak demam ya tu....


No comments:

Post a Comment