Thursday, June 16, 2011

Khamis 16/6/11

Tiga orang budak baru dah datang hari ini, tapi walid pun tak lihat lagi semuanya cuma seorang anak lelaki perempuan Indon yang menghilang diri dan tinggalkan anaknya tanpa dokumen sempat walid tengok dibawa hari ni oleh makcik yang diperdayakan untuk menjaga sekejap dua bulan yang lalu sebelum si Indon ini hilang entah kemana. Hinggakan tiada siapa yang tahu apa nama budak ni. Budak ini akan datang hari lain untuk tinggal disini. Sementara yang dua orang lagi tu dihantar oleh penjaga Rumah Anak Yatim Raudhah...kedua2nya lelaki yang kita ambil tinggal di sini. Kesemuanya ada 4 beradik. Yang dua lagi tu perempuan...banyak sangat masalah didedahkan ibunya sendiri Isnin lepas..kes juvana. Raudhah ambil kedua2 budak perempuan  kerana memang depa khaskan untuk anak2 perempuan saja, katanya. Pembetulan dari ummi tadi, yang datang tu baru sorang jer dan sorang lagi tak tau lagi bila nak datang...

Hari ni pakat puasa belaka termasuk Thakif..hari ni nampaknya berjaya kut sebab sampai sekarang ni 5:24pm dia masih bertahan hanya usung botol air yang penuh ke sana sini tapi tak minum sebab ustazahnya kata peluk botol boleh minum tak boleh...puasa...dia pegang juga ler pesanan tu...

No comments:

Post a Comment