Coklat Minda Dot Com nuffnang_bid = "3e875679e8b41d79beebca5e28c165d1";

Thursday, June 23, 2011

Khamis 23/6/11

Berbuka puasa hari ini disponsor oleh Mak Datin Zurin dengan sajian kari ayam dan pekedel isi ikan tenggiri, sayur dan agar-agar. Kemudian ada pula orang hantar kueh mueh bermacam2 pulut udang, kueh koci, cucur badak, dan apa lagi tak ingat melambak2..tu lah kata rezeki Allah hulurkan buat anak2 ni. Semasa jam 5:30pm datang seorang tamu dari Mengelembu pengerusi Rukun Tetangga di sana yang meninjau asrama ini kerana mereka nak sumbangkan makanan siap ke sini jadi beliau bertanyakan berapa jumlah anak2 disini serta minta nombor kontek. Kemudiannya disusuli kedatangan Tn Hj Rahmat dan Pn Hjh Nurul Aini yang datang menyumbang wang...

Angah dah balik dari Kelantan hanya beberapa minit sebelum waktu berbuka hanya mengambil masa 4 jam..katanya GPS telah menemukan jalan pintas dari Pasir Mas terus ke Jeli.. alhamdulillaah selamat sampai..

Kak Izzah pula hari ini pergi ke Madiun sebuah bandar berhampiran Gontor dan melawat kedai2 yang dimiliki Pesantren Darussalam Gontor ni. Mereka punya percetakan, kilang pakaian, dan pelbagai kedai sendiri seperti kedai alat tulis dll.

No comments:

Post a Comment