Wednesday, December 25, 2013

MB Datang Berlima Petang Ini


MB datang pukul 6ptg bersama Hj Rais, Rashid dan dua orang lagi membawa rak, troli dan mi goreng utk anak2 disini kebetulannya sedang bermain bola. Sambil meninjau kawasan buangan batu dan tanah yg berlonggok2 itu MB dengan nada mengeluh berkata: Entahlah ustaz, nampaknya tanah yg kita mohon tu macam tak ada rezeki jer...tak pa lah kalau tak dapat kita kena belilah...kita longgok kat sini.. kesian tengok budak2 main dalam lecah...
Dalam posting lepas ada diceritakan bagaimana mereka datang tengah malam membawa harapan utk memohon tanah yg rasanya nak dibuang...Tapi permohonan tidak berjawab dan tanah tu pulak semakin luak nampaknya.....Tak apalah.....
Kata Rashid pula dia bimbang budak2 main ditepi lebuh raya takut kenderaan terbabas jatuh kebawah...nahas..so nak pindahkan tapak kelain....

1 comment: