Coklat Minda Dot Com nuffnang_bid = "3e875679e8b41d79beebca5e28c165d1";

Thursday, February 17, 2011

Anjing baham semua telur dlm sarang rahsia...

Khamis 17/2/11. Hari ni abg Kamarul hangin betoi bila dia dapati telur dalam sarang rahsia telah dibaham oleh anjing..yg tinggal hanya kulit yg bersepah. Kesian....ayam2 ibu ni nak lari dari bebudak KuRmA konon..alih2 jadi rezki anjing pula rupanya..itu pun mujur ada telur2 yg sempat dikutip sebelum ni...Apa pun tak apa sekurang2nya kita ada maklumat tambahan macam mana nak musnahkan anjing2 ni..Menurut bebudak ni ada dua ekor anjing yg dikenal pasti membunuh ayam2 dan itik selama hari ni. Kita dah nampak sendiri anjing2 ni didepan kilang berdekatan..





Hari ni puasa...sponsor hari ni ialah Datin Zaharin yg sponsor minggu lepas tapi kali ni bihun dan bubur kacang...Ada beberapa orang tetamu yg datang hari ni...tapi ada yg selisih dijalan saja diantaranya ialah Datin sebab kami keluar membeli sayur-sayuran di pasar malam Tg Rambutan selepas 'Asar tadi.  Yg sempat berjumpa ialah En Rozman dan isteri Pn Noor semasa terserempak dengan kami dekat kilang depan asrama ini dan mereka berpatah balik utk menyampaikan fidyah dan sumbangan. Suami isteri ini kira penyumbang tetap yg kerap datang kemari...Dan turut berada lagi masa yg sama ialah mak cik Yong taukey nasi lemak yg datang dengan seorang lain untuk memohon baca Yasin semoga masalah mereka diselesaikan Allah SWT.
Yang tak sempat jumpa juga ialah sdr Rashid?.....yg ada telefon nak datang ptg ni, dimaklumkan beliau bekerja di BSN kalau tak silap dengar....

man dan famili dari rapat setia

No comments:

Post a Comment