Thursday, November 10, 2011

Kata ummi sekarang ini mereka berada dikedai laksa berhampiran masjid jamek berhampiran jeti Pangkor, selepas itu mereka akan naik feri pulang ke Lumut...Menurut angah mereka bertolak sekali...tidak macam yang walid tulis sebelum ini..mungkin sebab Pak Lang sampai lewat kut...

Jam 9:30mlm semua selamat sampai ke asrama...pak lang sampai lebih awal setengah jam gitu...Majoriti yang sampai dalam keadaan letih lesu terkulai kerana mengantuk...tak larat nak bercerita dah...seronok ke? Angguk jer...nak bersuara pun tak larat dah...

Menurut ummi semua pergi snorkeling kat Pulau Giam sana pakai google tengok ikan...pelancong tak ramai jadi pemilik bot pun biar gitu jer tak kira time sangat....jadi puaslah mereka mandi laut...berjelaga muka masing2....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket





Photobucket

Photobucket






Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket










No comments:

Post a Comment