Tuesday, January 4, 2011

Isnin 3/1

Hari ini entah macam mana jadi hari yang paling sebok..nak dikatakan banyak pertembungan? Tak juga. Hari persekolahan bermula hari Isnin bertembung dengan hari berpuasa sunat? Tak berbangkit langsung. Tapi jadi kalut semacam jer. Kenapa? Rahsianya kerana masing2 menggayakan uniform sekolah yang serba baru jadi pakat nak menunjuk ler tersengih2 nak dapatkan perhatian.....sekejap ketuk pintu panggil ummi...hilang cekup lah nak cekup baru, nanti ketuk lagi berkali2 entah apa2....sian..Itulah kegembiraan yang tak terungkap dengan kata2 menjadikan suasana hari ini semacam bahkan lebih lagi dari hari raya yang paling menyeronokkan.

Balik dari Sekolah Taayah ummi dah tunggu ajak keluar beli buku tulis dipekan lama Ipoh, time tu dekat pukul 2 ptg...jalan jam pulak...3 lebih baru sampai kedai yang dimaksudkan,,dah beli itu ini nak balik jam juga,,,Ipoh pun dah tak mcm dulu licin pergerakan kenderaan. Sikalang Ipoh pun sulah manyak sombong maa..hai ya...nanti upload gambar...
buku tulis...

buku penulisan

nota sains


pakat tolong 



ni sume buat spare...nanti pakat mai mintak...
 

No comments:

Post a Comment