Coklat Minda Dot Com nuffnang_bid = "3e875679e8b41d79beebca5e28c165d1";

Friday, January 28, 2011

Itik dan ayam kami dibunuh anjing....malam tadi. KMB dijangka dtg harini.

Itik kampung satu-satunya yang kami pelihara dan dah bertelur pun walaupun tidak ada regu jantannya pagi ni ditemui mati oleh abg Kamarul pukul 9 am tadi..dan seekor ayam betina juga mati dibunuh anjing. Menurut ummi abg Kamarul bertanya tadi kemana itik sekor tu sebab selalunya ia akan tidur bersama ayam. Bila abg Kamarul nak pergi kerja dia terpandang benda hitam dalam semak dekat kilang cina..bila dia turun kereta mendapatkan benda itu rupanya itik hitam itulah tapi dah mati...begitu juga seekor ayam betina yang juga mati ditebuk perutnya..biasanya cara begini adalah perbuatan anjing...Yang menariknya tok wan yang dok belek dan kelebek itik yang mati kononya nak buat post mortemler boleh pulak mengeluarkan telur terakhir dari dalam badan itik tu....pakar forensik betullah anak yatim ni....
Hari ni Jumaat, kita dah dapat sms dari taukey restoran minta ambil makanan utk anak-anak ni...dan dah maklumkan abg Kamarul perkara ni.
Hari ni juga dijangka pelajar-pelajar Kolej Mara Banting akan sampai utk program tahunan mereka disini 28-30 Jan.
Angah, Izzah dan Iffah pun akan balik bercuti Tahun Baru China hari ni juga In sya Allah...semoga selamat dalam perjalanan.

No comments:

Post a Comment