Coklat Minda Dot Com nuffnang_bid = "3e875679e8b41d79beebca5e28c165d1";

Wednesday, July 27, 2011

Rabu 27/7/11

Lupa nak cerita semalam angah, kak Izzah dan kak Iffah pergi ke rumah Paklang di Sg Petani dan tidur di sama kerana Paklang buat kenduri tengahari ini sempena menyambut Ramadhan...Petang tadi baru depa balik ke Tambun dan angah pula terus balik ke USIM kerana ada meeting dia..

Hari ni seperti biasa saja, pengajian Tahfiz bermula jam 7:00am dan us Faiz dah sihat dari demamnya semalam dan pagi dan petang ni datang macam biasa..bulan puasa ni dia diminta jadi imam di Bt 8 dan pada 4/8 masuk UM. Jadi dia dah beritahu walid hal ini dan ayahnya pun tefon semalam berterimakasih kerana beri peluang kepada anaknya mengajar di Dar'us-Salam.

Hari ini juga Dato' Kadir yang lebih suka dipanggil Pakngah suami kepada Datin Ismadiah ada datang kesini setelah lama tak ziarah..Rupanya katanya makngah isterinya dah lama berada di NS menjaga ibunya yang kena buat dialisis tiga kali seminggu...Sebab itu ler tak ada dengar berita langsung...Pakngah datang ni bertujua untuk memberi beras fidyah dan sumbangan wanga dari isterinya.

Mr X tak ada datang hari ni...

No comments:

Post a Comment