Monday, November 8, 2010

PROGRAM SIMFONI KASIH PELAJAR KOLEJ MARA BANTING 3 HARI

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Program Simfoni Kasih kali ini adalah kali yang  ke3 diadakan oleh para pelajar Koleh Mara Banting secara berkala dengan anak-anak yatim Dar'us-Salam  selama tiga hari. Menurut guru pengiring Cikgu Rokiah beliau sendiri tidak menyangka  kehadiran pelajar kali ini begitu ramai kerana kebetulan Jumaat kali ini cuti Deepavali biasanya mereka akan memilih untuk pulang kerumah masing-masing.   




Pljr Koleh Mara Banting baru sampai Jumaat petang (5/11/10)

masih menanti kawan lain

macam ada masalah je....

taklimat fasi kut

biarkan depa lepaskan perasaan...

tempat berwuduk

sesi taaruf dah nak mula

bincang petang Jumaat

bahagi kumpulan lah tu

nak pilih kumpulan agaknya

makin rapat..ada apa tu...


baju koperat baru..amboi kat kami tarak ke ha..





depa dok pakat apa tu agaknya....

memanaskan badan la tu


apa ni tok wan (Izwan)

khusyuknye pikah mendengar taklimat...he he

Yang dekat Halimah dan hat kecik tu Syikin

ni adik Syikin

depa baru balik kenduri ni....

comelkan adik Nurul India mari..

Bashirah ayo yo manyak gelap...apa hal ni..

inilah Imam Muda kami ma...Raof

solat jamaah asar di tmpt berkelah
berkelah di Meru Ipoh

projek bakar ayam katanya...

acara hari akhir Ahad (7/11/10)

aek...buat persembahan ke..

gaya macam marhaban nih....

Udin dapat ape tu..mcm sampul je...

sessi penyampaian hadiah

mek Limah dapat duit ye...

No comments:

Post a Comment