Saturday, December 18, 2010

Cerita hari ini


Alhamdulillah setakat nie kalendar telah dijual sebanyak 100 keping. Petang nie seperti petang-petang lain juga kenalan ummi, penderma biasa, orang yang baru berkunjung ke asrama nie..melihat anak2 di sini dari dekat dengan aktiviti harian mereka. Seorang opah menitis air mata mengenang anak-anak nie..tapi mereka tetap riang bermain, berlari, melompat, menjerit tanpa sekelumit masalah pun...apa tidaknya pagi2 lagi jam 10 dah ada orang datang menjemput ke majlis kesyukuran...ada pakcik baru balik dari mekah... depa ni jugak la yg baca doa dalam majlis tu...jam 12 tghari pulak ke kenduri kawen anak kawan umi,,mak cik Rohana yang di buat di dewan Sekolah Gunung Rapat..seronok dapat keluar sambil hirup udara lain di luar....

Dibawah ini gambar-gambar yg diambik semasa kenduri makcik Rohana...

baru masuk dewan

hampa pandang apa?????

iwan dok cari kawan diaaa.......

kak ifah tolong buh nasik kat sarah

anas malu nak makan banyak.....

hakim tak puas ayam kecik...

che On muka lapaq

tengah duk pikiaq nak makan lauk apa....

baru dapat meja....

sarah duk tengok nasik pinggan atirah......

tipah punya pinggan dah liciiiinnnnnnn....

dua beradik dah tak larat...

budak pompuan ngan ummi....

ni budok laki pulok...........pakat menerai laa...mcm2 gaya..

jamal busuk jatuh dalam jamban...eeeiiii....

susunan dah cantik....tp muka????

kat pokok pun jadiiii laa....

imah dapat epal sampai 4 bijik.............

ni kat stadium sekolah men. gunung rapat

tak dan nak buat gaya bebas... udin tonggek......

yeayyyyyy!!!kami Laskar Pelangi....

hakim macam tikus

selamat tinggal...kak ifah dah kenyang...

No comments:

Post a Comment