Tuesday, December 21, 2010

Hari ni umi masuk kelas awai sikit, hajat hati nak minta adik sambung pas tu nak pi buat ic izati . Tapi X leh kerana tetamu ramai, mula dari Ah Choi awai2 pagi  hingga senja ni,ada orang hantar nasi untuk makan malam, umi terpaksa tunda esok. Siapa tetamu esok ? ......  mak Raof nak ziarah dia.Haji Rosli nak bincang sesuatu dan nak ambik kasut  sekolah yang lebih n tak muat tu. Umi dah list dan tunjuk kat dreba umi apa nak buat, mana nak pi dulu.Nampak gaya  kena berundur sat.

    Petang tadi Danial mesin rumput sambung kerja angah petang semalam, macam yang dia janji lepas solat asar dia nak mula. hal kerja budak2 ni cukup taat. Macam tu lah  juga dengan menjaga ayam sejumlah 34 ekor yang baru dibeli  oleh abang Kamarul dijaga macam jaga baby.Kelmarin mati 2 ekor terkepit kaki pas tu kena pijak lagi pakat sedih laaa.

Lepas magrib  tadi, pakat mai bagitau umi, mic retak, kata nya Jamal bagi jatuh.Pakat becakap belaka, umi tak ambil hal sangat, takut darah naik lagi pun siang tadi tak sempat rehat.Dalam hati ni geram la juga, mana tak, ini mic yang ke4 rosak...ish..ish...

lepas isya' pakat dok ngaji kelas mlm, tapi ada yang ngelat..pakat dok main batu seremban di asrama... mari kita snap gmbar depa...hehehe.....
kena sergah masa tgh syok main...padan muka hampa..haha

amin tekejut beruk..yg blkg tu che on bru nk cri quran...haha

ketua umum ngelat gk dok tutup muka ngan quran...adoyy.....

terhegeh-hegeh dok lari amik tempat...haha

jamal cover line dok kt bdk2 baik.....

tudia anas ralitnya tidoq...



gambar itik ngan anak ayam pulak..............




No comments:

Post a Comment