Saturday, December 4, 2010

Pembakar dan ayam sudah ada ditangan......

Pukul 10 tadi kita pergi amik drum pembakar ayam yang ditempah dan selepas bebudak ni pergi kemajlis undangan harini, bang Aziz pula datang menghantar ayam dari Zue Ayam Bing penyumbang tetap ayam segar keasrama anak yatim ni. Bang Aziz adalah tukang sembelih disitu dan sering datang kemari membawa ayam segar dan dia ler juga yang selalu peringatkan towkeynya, kome dah hanto ker ayam anak yatim...!! Deme bile senang....dah tak ingat dah anak yatim...leternya,,,,kalau tak awak
(aku) yang ingatkan,,,,lebuh.!!Sengihnya sinis...
Harini nak try ler dapur panggang ayam tu untuk anak-anak ni rase..Chef Kamarul dah perapkan ayam tu. Yang ummi mengusik siJamal Abdullah..hang punya bapak ayam kena semelih ari ni kita nak panggang...Jamal geleng-geleng kepala tak setuju..alasannya apa? Ayam jantan kalau dah berkokok daging dia liyat..ummi., teacher kata lagu tu kat kami...depa pun dengaq teacher kata gutu kemarin,,,kan kan kan! Hujahnya. Dipeluknya ayam jantan tu diusap-usap.....
pelukan erat dan kepala jadi serabut betoi.....

Jamal dan marhum dikoon yg nak disemelih...

beratnya hati ini....

mai la lekaih...dekatkan sikit...dia berak..

muka sebak....suspen...

dapur panggang ayam guna arang..drum ni container makanan bayi..

ciptaan yang belum dipaten..



kerumun keliling....jakun pun ada gak...

memang lite bone punyer budak..


sumer pakat nak bwat...





no toxic...

No comments:

Post a Comment