Monday, December 20, 2010

MELUR 2

Malam tadi Melur diadakan buat kali yang ke-2. Sepatutnya semalam tapi oleh kerana ketua program terkena paku masa lari pi tangkap ayam. Jadi sakit la sikit, lepas pi cucuk kat Dr. Subra dia dah ok. Ganti la majlis nya malam ni. Pengerusi majlis malam ini giliran Aizat. Boleh laa...ada la peningkatan sikit. Mudah-mudahan hasrat murni kami di redhai Allah... Waktu Ummi bagi pengumuman nak adakan majlis tu, depa tengah makan malam. Lepas tu masing2 pi buat persediaan dan bahagikan tugas sapa nak berlakon, sapa nak nasyid, sapa nak hafazan, ada yang nak berpantun. Terharu la jugak tengok depa ni.. Masing2 nak persembahkan bakat yang ada..

Aizat menjadi pengerusi majlis

duk buat apa tak tau

Ummi duk bagi kata2 perangsang

Rauf membuka majlis dengan alunan ayat suci Al-Quran

Atikah memperdengarkan hafazan

Imah terlupa skrip


bashirah lead lakonan....boleh laa....


wan budak baru belajar azan...........

No comments:

Post a Comment