Saturday, December 18, 2010

Reban kedua....

Petang tadi budak lelaki siapkan reban yang kedua.. Sambungan yang walid buat sebelum pi KL. Dibantu oleh Abg. Kamarul. Tu pun pasai janji sapa yang buat nak bawak pi beli anak ayam. Kalau tak buat macam tu tak jadi apa laa.... Sampai ada yang merajuk la nak tolong buat... Apa pun kita tengok je la gambar2 di bawah ni.....

tengok ada kamera semua buat rajin

kalau Abg Kamarul tak dak tak jadi kerja laa depa ni...

Che On duk potong dawai..yang longgok atas meja tu kain baju terpakai baru sampai...

kayu tu orang tak potong pakai gergaji.....tak paa laa...asalkan siap.....
yang ni la yang merajuk.....lepas kena marah ngan abg....

kena marah pasai buat kerja kalut sangat......

yang ni saja buat rajin ja....padahal apa pun tak buat.....

inilah hasilnya.............


dah siap.....

No comments:

Post a Comment