Tuesday, December 7, 2010

En Ashram dan keluarga datang...

Pukul 3.00 tadi Sdr. Ashram datang dengan keluarga menghantar barang siHafiz dan buah tangan dari mereka untuk kami diasrama ini....disamping menceritakan rasa ralat kerana tak dapat menjaga siHafiz tu seperti mana yang dijanjikan....kerana ayah siHafiz kacau daun pula nak jaga Hafiz sendiri tak semena-mena....Rupanya mereka bimbangkan apa jadi kepada sikontot ni dan sape yang nak jaga dia sebenarnya...kerana ayahnye kerja..Kebimbangan mereka tu ada asasnya kerana mereka sendiri telah meminta khidmat  seorang jururawat saudara mereka untuk merawat luka anak sendiri dan siHafiz ni. Alih-alih ayah dia yang jadi pihak ketiga ni pula baru sedar keayahannya menangis  tengok si Hafiz ni menangis..jadi drama sedih pilu...episod jejak kasih....membuatkan penonton naik berbulu....gituler kurang lebih citernya....Soalnya kalu jadi apa-apa kat sibudak ni sape nak bertanggungjawab...ayahnyer ler...yang masih hidup segar ni..hidung pun kuat berasap mengalahkan naga...
Mudah-mudahan ayah Hafiz tu sedar diri....dan faham tanggungjawab sebagai ayah, bukan pandai menikah jer...

No comments:

Post a Comment