Saturday, December 25, 2010

Buat serunding daging.........

 Hari ni abg Kamarul tak kerja. Jadi kami beramai-ramai wat projek serunding daging korban yg org bg raya aritu.....petang semalam plk masa abg tgh dok tgk pokok roselle yg dia tanam, dia ternmpk benda bergerak melompat2 kat paya...bila pi tgk rupa-rupanya beratus-ratus ekor anak ikan haruan....depa pun pakat amek la anak-anak ikan haruan tu letak dalam telaga lama kat asrama laki....cadangnya nak bela la tu....
malam nie malam jumaat macam biasa majlis MELUR 3 diadakan.... kali nie giliran Danial plk jadi pengerusi majlis...Danial bersedia dengan bersungguh2 menghafal skripnye....tapi..budak2 pulak kurang persediaan..tp tak pe...kami tak putus asa..minggu depan perbaiki lagi....

gambar wat serunding......


dah nak siap......


MELUR 3....


pengerusi majlis....


bacaan alQuran oleh pak imam kita nie lagi.....

ape yang suke sgt tu kak izah oiii.....

deklamasi sajak.....

nasyid bdk2 laki....

imah bercerita atau membaca cerita..??

lakonan......

lakonan pikah n nurul.....

No comments:

Post a Comment